terms

قوانین و مقررات استفاده

• ورود کاربران به وب سایت پیشما هنگام استفاده از پروفایل شخصی و خدمات ارائه شده توسط پیشما به منزله آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات پیشما است.

• ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل شرایط و قوانین پیشما از سوی کاربر است.

• در صورتی که در آینده تغییری در قوانین پیشما ایجاد شود از طریق همین بخش اطلاع رسانی خواهد شد و استفاده مجدد کاربر از سایت به منزله پذیرش قوانین جدید است.

• هنگامی که شما از سرویس ها و خدمات پیشما استفاده می کنید یا سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید و یا به پیشما ایمیل می زنید این ارتباط به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد شما موافقت می کنید که پیشما به صورت الکترونیکی (از طریق ای میل یا سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین آدرس ای میل و تلفن هایی که در پروفایل خود ثبت می کنید تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید شماست و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.

• در صورتی که کاربر تمایلی به دریافت اطلاع رسانی ها و خدمات یا سرویس های ویژه ندارد می تواند از طریق پیامک های دستوری مربوط به اپراتور خود دریافت خدمات یا تبلیغات را مسدود نماید و پیشما در این رابطه مسئولیتی ندارد.

• همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پیشما مانند متن و گرافیک و آرم و آیکون دکمه و تصاویر و ویدیو ها و موارد قابل کپی و بازنشر جزئی از اموال پیشما محسوب می شود و نشر و یا هرگونه استفاده از آنها بدون کسب مجوزکتبی و رسمی از سوی پیشما حق پیگرد قانونی را برای پیشما ایجاد خواهد کرد.

• کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست محصولات و مشخصات فنی و قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات پیشما نیستند و مسئولیت تمامی فعالیت هایی که تحت نام کاربری و رمز کاربر صورت میگیرد به عهده کاربر است و کاربر موظف است در حفظ محرمانگی نام کاربری و رمز خود کوشا باشد.

ثبت و پردازش و اقدامات مربوط به درخواست خدمات یا کالا

• روزکاری به معنای شنبه تا پنجشنبه بجز ایام تعطیل می باشد. کاربران مختارند همه روزه و به صورت 24 ساعته سفارشات و درخواست های خود را ثبت کنند. در خواست های ثبت شده در روز های تعطیل در روزکاری بعدی توسط پیشما بررسی خواهند شد و اقدامات بعدی و پیگیری ها انجام خواهد شد.

• پیشما همواره در بروز بودن محتوای خدمات و محصولات خود کوشا است اما در صورتی که موجودی محصولی به اتمام رسیده بود (حتی پس از اتمام فرایند ثبت توسط کاربر) حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه برای پیشما محفوظ است و مشتری می تواند به جای کالای ثبت شده کالای دیگری را جایگزین کند.

• در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مبلغ پرداخت شده طی 24 تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری بازگردانده می شود.

• پیشما مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید (به علت اتمام موجودی محصول مورد نظر یا مشکل فنی یا هر مسئله ی دیگری) اقدام کند و در این صورت موظف است سفارش های قبلی را پردازش و ارسال کند اما حق قطع سفارش گیری جدید برای محصولات یا خدمات برای پیشما محفوظ است.

• کاربران موظف اند هنگام ثبت درخواست خدمت یا کالا فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر نمایند. بدیهی است در صورت ثبت اطلاعات غلط یا ناقص از سوی مشتری مسئولیت عدم دریافت کالا یا خدمت به عهده ی مشتری می باشد . همچنین اگر مشتری بعد از ثبت درخواست یا پرداخت وجه اقدام به تغییر محل دریافت کالا یا خدمت نماید کارشناسان یا نمایندگان پیشما مختارند هنگام تحویل کالا یا خدمت از مشتری درخواست کارت شناسایی معتبر کنند و در این صورت مشتری موظف است همکاری لازم را با نماینده پیشما به عمل آورد.

• جهت فروش کالا به پیشما در صورت عدم مطابقت مشخصات درج شده از سوی مشتری و گزارش عدم تطابق از سوی کارشناس اعزام شده به محل پیشما هیچگونه مسئولیتی در قبال انجام خرید از کاربر طبق توافقات قبلی ندارد و انجام خرید تنها در صورت توافق طرفین بر سر مشخصات واقعی و قیمت جدید است.

• در صورت درخواست سایت مبنی بر ارائه مدارک هویتی و بانکی لازم جهت ثبت نام و فعال سازی حساب کاربری کاربران موظف اند همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و در غیر این صورت سایت مجاز به ارائه ی خدمات به این دسته از کاربران نیست.

• تحویل کالا یا انجام خدمات در اماکن یا معابر عمومی همچون کافه و پارک و کافی نت و رستوران و هتل و مشابه آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل یا انجام خدمات دقیق و قابل استناد باشد.

• افزودن کالا به سبد کالا به معنی رزرو کالا نیست و پیش از ثبت نهایی درخواست هیچگونه حقی را برای کاربر ایجاد نمی کند.

• تحویل کالا به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر یا پست جهت تحویل به مشتری و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل یا پست است و پیشما تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری خسارت را جبران خواهد کرد.

• آسیب های ناشی از حمل و نقل باید حداکثر ظرف 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به مرکز تماس/ امور مشتریان پیشما اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به پیشما ارسال شود.

• جهت خرید تلفن همراه از کاربر توسط پیشما ارائه ی اطلاعات بانکی (شامل شماره کارت و شبا) مطابق با اطلاعات هویتی پنل کاربری ای که ثبت درخواست فروش در آن صورت گرفته است ضروری است و کاربر موظف به همکاری با کارشناس پیشما جهت انجام مراتب انتقال مالکیت و تهیه رسید دریافت وجه برای شرکت می باشد.

pishma-logo

در پیشما تنوع زیادی از تلفن های همراه مختلف قابل مشاهده و مقایسه است. ارائه خدمات خرید و فروش توسط کارشناسان پیشما ارائه میشود.

راهنما و پشتیبانی

تماس با ما

سوالات متداول


پیشما پیشگام در خدمات تخصصی خرید و فروش تلفن همراه
zarrin pal image
logo-samandehi

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به پیشما می باشد و هرگونه استفاده از مطالب و مقالات این سایت پیگرد قانونی دارد